Квест «Квест хоробрих сердечок» (для проведення в укритті)
Квест «Квест хоробрих сердечок» (для проведення в укритті)
Загальна ідея:
Цей квест спрямований на формування у дітей відчуття хоробрості, сили духу та впевненості у собі. Через цікаві завдання діти відкривають у собі «хоробре серце» — символ мужності, підтримки та доброти, що допомагає долати страхи і труднощі.
Мета квесту:
Підтримати емоційний стан дітей у складних умовах, знизити рівень тривоги.
Формувати уявлення про хоробрість як про внутрішню силу.
Розвивати комунікативні навички, увагу, вміння працювати в команді.
Виховувати співчуття, взаємопідтримку і довіру.
Підсилити почуття безпеки та впевненості у власних силах.
Очікувані результати:
Діти краще розумітимуть свої емоції і навчаться долати страх.
Отримають позитивний емоційний досвід через гру.
Покращать навички співпраці та взаємодії з однолітками.
Відчують себе підтриманими і більш впевненими.
Усвідомлять, що хоробрість – це допомагати і підтримувати інших.
Матеріали:
Картки із завданнями.
Символічні «хоробрі сердечка» (вирізані з паперу або картону).
Ліхтарики
Просторі предмети для ігор (конуси, стрічки).
Плакати з малюнками сміливих героїв (можна казкових персонажів).
Невеликі нагороди (стикери, медаліки з сердечками).
Хід квесту:
1 Вступ
Педагог збирає дітей у коло, вітається.
Розповідає казкову історію про маленьких героїв із хоробрими серцями, які допомагають одне одному в складних ситуаціях.
Пояснює, що сьогодні кожен з них відкриє своє хоробре серце.
Завдання 1: «Прокласти шлях хоробрості»
На підлозі або столі розкладають «доріжку» з різнокольорових карток.
Кожна картка — це маленьке завдання (наприклад, «усміхнися і скажи «Я хоробрий!»», «назви улюбленого героя», «покажи, як ти відчуваєш хоробрість»).
Діти по черзі проходять шлях, виконуючи завдання.
Завдання 2: «Вогонь хоробрості»
Педагог дає кожній дитині або команді «ліхтарик» — символ вогню хоробрості.
Треба разом «запалити» умовний вогонь, піднімаючи ліхтарики вгору.
Проводиться вправа «Підтримка друга»: кожен по черзі каже щось підтримуюче іншому.
Завдання 3: «Врятуй сердечко»
Педагог ховає «хоробрі сердечка» в укритті.
Діти шукають сердечка, щоб «врятувати» їх.
Після знаходження кожен ділиться, за що він може бути хоробрим.
Завершення
Вручаються маленькі нагороди — символічні «медалі хоробрості».
Педагог підсумовує, що бути хоробрим — це допомагати собі та іншим, бути добрим і сміливим.
Коротка гра-розслаблення або дихальна вправа для зняття напруги.
Коментарі
Дописати коментар