Підсумкове самооцінювання професійної діяльності за 2023-2024 н. р.

 

Підсумкове самооцінювання професійної діяльності за 2023-2024 н. р.

вихователя Користельової Галини Борисівни

        

Посада: Вихователь
Заклад: ЗДО КТ №26
Стаж роботи: 30 років
Тема роботи: "Квест технології в дитячому садку"

Як вихователь-методист ДНЗ вищої категорії, я працюю в системі дошкільної освіти 30 років. За цей час я здобула значний досвід в організації навчально-виховного процесу, розробці та впровадженні сучасних методик, включаючи квест-технології. Моє завдання — забезпечити якісну дошкільну освіту, яка відповідає вимогам сучасного суспільства, та сприяти всебічному розвитку дітей.

1. Професійна компетентність

1.1. Знання та розуміння професійних стандартів

Протягом своєї професійної діяльності я постійно вивчаю та вдосконалюю знання нормативно-правової бази в галузі дошкільної освіти, зокрема, вимог до організації навчально-виховного процесу та забезпечення умов для гармонійного розвитку дітей. Розуміння та дотримання професійних стандартів є основою моєї роботи.

1.2. Методичне забезпечення та планування

Моє завдання як  полягає в розробці ефективних методичних рекомендацій, які сприяють підвищенню якості навчально-виховного процесу. Я активно займаюся плануванням освітнього процесу, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини та групи в цілому. На основі аналізу результатів роботи постійно коригую методичні матеріали, що дозволяє підтримувати високу якість навчання.

1.3. Використання сучасних технологій у навчально-виховному процесі

Особливу увагу приділяю впровадженню інноваційних технологій у роботу з дітьми, зокрема квест-технологій. Це дозволяє зробити навчальний процес більш цікавим і залучаючим для дітей. Впровадження квестів сприяє розвитку творчих здібностей, логічного мислення та командної роботи у дітей.

2. Педагогічна майстерність

2.1. Організація навчально-виховного процесу

Забезпечую організацію та проведення навчально-виховного процесу з урахуванням вимог сучасної педагогіки та психології. Вважаю важливим створення сприятливого середовища для розвитку дітей, яке включає як емоційний комфорт, так і можливості для фізичного, інтелектуального та соціального розвитку.

2.2. Індивідуальний підхід до дітей

Завжди враховую індивідуальні особливості дітей, розробляючи та впроваджуючи індивідуальні навчальні маршрути. Це дозволяє забезпечити максимально ефективне навчання кожної дитини, сприяти її особистісному розвитку та підтримувати високу мотивацію до навчання.

2.3. Робота з батьками

Важливою частиною моєї роботи є співпраця з батьками. Проводжу регулярні консультації, відкриті заняття та батьківські збори, де обговорюються питання розвитку та виховання дітей. Така співпраця дозволяє створити єдиний освітній простір, в якому дитина отримує підтримку і в дитячому садку, і вдома.

3. Професійний розвиток та самовдосконалення

3.1. Постійне підвищення кваліфікації

Я постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня, відвідуючи семінари, тренінги, курси підвищення кваліфікації. Це дозволяє мені бути в курсі останніх досягнень педагогіки та психології, застосовувати їх у своїй роботі.

3.2. Самоосвіта

Значну увагу приділяю самоосвіті: читаю спеціалізовану літературу, обмінююся досвідом з колегами. Це сприяє моєму професійному зростанню та впровадженню нових ідей у навчально-виховний процес.

3.3. Участь у педагогічних експериментах та проектах

Беручи участь у педагогічних експериментах та інноваційних проектах, я маю можливість застосовувати та випробовувати нові методи роботи, що дозволяє зробити навчально-виховний процес ще більш ефективним.

4. Підсумки та перспективи

На основі проведеного самооцінювання можу зробити висновок, що моя професійна діяльність відповідає вимогам сучасного профстандарту вихователя. Я прагну постійно вдосконалювати свої знання та навички, застосовувати сучасні педагогічні технології, зокрема квест-технології, для підвищення якості дошкільної освіти.

У майбутньому планую продовжувати свою професійну діяльність з акцентом на впровадження інноваційних методів навчання, розвиток співпраці з колегами та батьками, а також на забезпечення умов для всебічного розвитку кожної дитини.

Це самооцінювання стане основою для планування подальшого професійного розвитку, вдосконалення навчально-виховного процесу та підвищення його якості.

Коментарі

Популярні публікації