Підсумкове самооцінювання професійної діяльності за 2024-2025 н. р.

 Підсумкове самооцінювання педагогічної діяльності за 2024-2025 н.р.


Упродовж 2024–2025 навчального року мною, як вихователем вищої категорії, було проведено ряд виховних та просвітницьких заходів, спрямованих на формування у дітей старшого дошкільного віку моральних якостей, екологічної свідомості, почуття патріотизму та безпечної поведінки у різних життєвих ситуаціях.

Особливу увагу у своїй діяльності я приділяла розвитку гуманних почуттів, відповідального ставлення до довкілля та навичок безпечної поведінки:

  • Жовтень 2024 року був проведений відкритий показ-квест “Маленькі рятівники у дії”, у ході якого діти закріпили знання про правила безпечної поведінки вдома, на вулиці та під час надзвичайних ситуацій.
  • У листопаді–грудні 2024 року я стала організатором та учасником ряду акцій:
    • акція “Друзі назавжди: наші малята та їхні домашні улюбленці”, яка сприяла вихованню доброти та відповідальності за братів наших менших.
    • марафон добрих справ “Щедрий вівторок”, що активізував участь дітей та батьків у доброчинних ініціативах.
    • участь у акції зі збору вторинної сировини, що сприяло екологічному вихованню дітей.
    • організація акції “Добрі серця творять великі справи” зі збору ліків для воїнів ЗСУ, що сприяло формуванню у вихованців патріотичних почуттів і милосердя.
  • Грудень 2024 року вихованець моєї групи, Назар Грищенко, став півфіналістом Всеукраїнського творчого конкурсу “Що для тебе Україна”, що стало свідченням розвитку у дітей творчих здібностей та громадянської позиції.
  • Березень 2025 року було організовано та проведено виставу з безпеки життєдіяльності “Пригоди поросятка Чока”, яка в ігровій формі закріпила у дітей знання про безпечну поведінку.

З метою забезпечення системного підходу до формування безпечної поведінки, мною було розроблено методичні матеріали до “Тижня безпеки” для старшої групи, а також орієнтовні теми з безпеки життєдіяльності на навчальний рік, які були передані до методичного кабінету закладу.

У своїй діяльності я прагнула до формування в дітей ключових компетентностей, виховання активної життєвої позиції, а також тісно співпрацювала з батьками та колегами з метою досягнення позитивних результатів у вихованні та розвитку дошкільнят.
Підвищення кваліфікації, самоосвіта, робота на особистому блозі не проводилась.

Висновок: Вважаю, що завдання навчального року виконані в повному обсязі. Моя педагогічна діяльнісЯк ть була спрямована на всебічний розвиток дитини, формування морально-етичних цінностей, громадянської відповідальності та безпечної поведінки. Продовжуватиму працювати над удосконаленням власного професійного рівня та впровадженням інноваційних підходів у вихованні.

Коментарі

Популярні публікації