Пошуковий квест “Стежинами казок”

Пошуковий квест “Стежинами казок”

Група: старша

Учасники: 8 чол.

Тривалість: 40 хв.

Місце проведення: групова кімната або музична зала


Мета: вчити дітей ставити перед собою цілі, долати перешкоди заради їх досягнення; дати можливість показати свої приховані таланти, розкрити творчий та інтелектуальний потенціал; підвести дітей до бажання згуртуватися в єдину команду; формувати важливі якості креативного мислення, вміння швидко приймати рішення в критичній ситуації; виховувати прагнення допомагати один одному.


Обладнання: фен, інгредієнти для тіста, тіньова синектика казкових героїв, фішки, спортивний тунель, ілюстрації до казок “Рукавичка” та “Теремок”, кола, олівці, ватман.


Хід квесту


Діти знаходять таємний лист. Але щоб його прочитати, потрібно нагріти, тому що він написаний молоком. Вихователь нагріває аркуш потоком гарячого повітря з фену і проявляється слово-підказка “змішай”.


В ємностях насипані речовини: борошно, яйця, вода, сіль, цукор, кола. Завдання полягає в тому, що необхідно виділити зайвий інгредієнт, який не підходить для замішування тіста. Діти замішують тісто самостійно. Пригадати назви казок, в яких зустрічається тісто. За вірну відповідь діти отримують фішку з подальшою підказкою. 


На підказці зображений ліс. Діти приймають рішення, що наступне завдання треба шукати саме в лісі. У бутафорському лісі дітей зустрічають силуетні казкові герої (ведмідь тримає мед, вовк - м’ясо, лисиця - курку, заєць - капусту, дикий кабан -  буряк та картоплю). Діти повинні відгадати та назвати героїв казки та яку страву будуть варити ці герої. За правильну відповідь діти забирають фішку, до якої прив’язана повітряна кулька. Лопнувши її, діти знаходять наступне завдання. 


В двох однакових конвертах лежать ілюстрації до казок “Теремок” і “Рукавичка”. Гравці повинні назвати 5 відмінностей між казками. Діти отримують ще одну фішку за виконане завдання. 


Щоб виконати наступне завдання, необхідно відкрити коробки, підібравши ключ до замка. В одній із них лежить написане в дзеркальному відображенні слово. В коробці пропонуються предмети, за допомогою яких вони зможуть прочитати це слово (лупа, скло, дзеркало). Учасники повинні самі здогадатися, що для прочитання треба

застосувати дзеркало. Це слово - назва казки “Маша та ведмідь”.  Діти отримують фішку. 

Малювання групового малюнка “Казка”. Домовившись про тему малюнка, кожна дитина (пройшовши смугу перешкод) домальовує будь-яку частину задуманої композиції (педагог може намалювати контур олівцем). 


Мотузку із розміщеними на ній літерами обплести навколо великої конструкції. Команда ділиться на 2 групи, кожна з яких починає проходження “мотузкового маршруту” з протилежних кінців, рухаючись назустріч один одному. Завдання учасників - зібрати всі букви, які вони зустрічають на своєму шляху, а потім об’єднати свої зусилля і скласти із зібраних букв ключове слово “кінець”.


“От і казочці кінець”. Діти отримують солодкі подарунки.


Коментарі

Популярні публікації