Питання, над яким працюю 2025

 “Квест-технології у формуванні основ ментального здоров’я дитини”



МЕТА:

  • Розробити та впровадити серію квест-занять для дітей дошкільного віку, спрямованих на розвиток позитивного емоційного стану та зниження тривожності.
  • Сформувати у дітей навички конструктивного вирішення проблемних ситуацій через виконання завдань квестів, що потребують логічного мислення, взаємодії та підтримки одне одного.
  • Створити умови для розвитку впевненості в собі та самоповаги шляхом залучення дітей до успішного виконання етапів квесту та отримання позитивного зворотного зв’язку.
  • Забезпечити тісну взаємодію з педагогічним колективом та батьками у процесі впровадження квест-технологій для підвищення ефективності психоемоційної підтримки дитини.
  • Підвищити рівень професійної компетентності педагогів через проведення методичних заходів (майстер-класів, семінарів, консультацій) щодо застосування квест-технологій як засобу збереження ментального здоров’я дошкільників.
Початок роботи: вересень 20125 р.

ЗАВДАННЯ:
  • Проаналізувати теоретичні засади впливу ігрових технологій, зокрема квестів, на формування ментального здоров’я дітей дошкільного віку.
  • Вивчити рівень психоемоційного стану дітей та визначити основні потреби для його підтримки у процесі освітньої діяльності.
  • Розробити та апробувати систему квест-занять, спрямованих на розвиток емоційної стабільності, впевненості у собі та навичок взаємодії з однолітками.
  • Залучити педагогічних працівників до впровадження квест-технологій через проведення тренінгів, семінарів та обміну досвідом.
  • Провести моніторинг ефективності застосування квестів у роботі з дітьми, узагальнити результати та підготувати методичні рекомендації для колег.

Коментарі

Популярні публікації