Квест для педагогів дошкільного закладу: «Підтримай дитину – підтримай майбутнє»
Квест для педагогів дошкільного закладу: «Підтримай дитину – підтримай майбутнє»
Мета:
Сприяти підвищенню професійної майстерності педагогів дошкільної освіти шляхом формування глибокого усвідомлення ролі підтримки у розвитку особистості дитини. Через інтерактивні форми роботи забезпечити:
розвиток вміння бачити індивідуальні потреби кожної дитини;
оволодіння практичними навичками створення підтримувального середовища в групі;
опанування сучасних ігрових та терапевтичних методів, що сприяють емоційній стабільності та творчому розвитку малюків;
усвідомлення значення педагогічної підтримки як чинника формування впевненості, самостійності та позитивного ставлення до світу.
Завдання квесту:
Поглибити знання педагогів про психологічні особливості дошкільнят та роль підтримки у їхньому розвитку.
Ознайомити з методами створення безпечного, емоційно комфортного середовища в ЗДО.
Відпрацювати практичні навички застосування ігрових та творчих методів підтримки.
Сприяти розвитку комунікативної та командної взаємодії педагогів.
Виховувати у педагогів готовність до партнерської співпраці з батьками у підтримці дітей.
Матеріали:
Картки із завданнями (яскраві, з малюнками).
Іграшки, пазли, картинки з емоціями.
Маркери, папір, стікери.
Ляльки або фігурки для рольових ігор.
Сертифікати для учасників.
Хід квесту
Станція 1: «Відгадай емоцію»
Мета: навчитися визначати емоційний стан малюків.
Завдання:
Командам роздаються картки з малюнками дітей, що виражають різні емоції (радість, сум, страх, гнів, цікавість).
Потрібно:
- Визначити емоцію.
- Запропонувати ігровий спосіб допомогти дитині впоратися з цією емоцією (наприклад, заспокоїти гру з піском, підняти настрій танцем).
Станція 2: «Склади історію»
Мета: розвивати творче мислення і навички підтримки в ситуації труднощів.
Завдання:
Учасникам дають набір картинок із зображеннями сюжетів (дитина загубила іграшку, посварилася з другом, боїться темряви).
Потрібно скласти коротку історію і показати, як педагог може допомогти вирішити ситуацію.
Презентація історії (1–2 хв).
Станція 3: «Чарівний плакат підтримки»
Мета: створити символічний інструмент підтримки дітей.
Завдання:
На плакаті команда малює «Дерево підтримки», де:
коріння – це цінності педагога (любов, терпіння, розуміння);
стовбур – методи підтримки (ігри, похвала, спільні заняття);
крона – результати (щаслива дитина, розвиток, довіра).
Станція 4: «Гра як засіб підтримки»
Мета: показати, як гра допомагає у розвитку та підтримці дітей.
Завдання:
Командам пропонується обрати ігровий метод (пальчикова гра, музична хвилинка, арт-терапія, казкотерапія).
Необхідно придумати міні-гра (2–3 хв) для підтримки дітей у певній ситуації (страх, сум, агресія).
Представити іншим командам.
Фінал
Обговорення отриманого досвіду.
Поради педагогів один одному.
Очікувані результати:
Після проходження квесту педагоги:
Когнітивна компетентність: усвідомлюють значення педагогічної підтримки для розвитку дошкільника та знають сучасні підходи до її реалізації.
Практична компетентність: володіють методами роботи з емоційними станами дітей, знають ігрові технології для підтримки.
Соціальна компетентність: вміють налагоджувати ефективну взаємодію з колегами, дітьми та батьками.
Рефлексивна компетентність: здатні аналізувати власні педагогічні дії, робити висновки та вдосконалювати свою практику.
Мотиваційна компетентність: отримують стимул впроваджувати нові методи та розвивати підтримувальні практики у роботі з дітьми.
Коментарі
Дописати коментар