Квест для педагогів дошкільного закладу: «Підтримай дитину – підтримай майбутнє»

 Квест для педагогів дошкільного закладу: «Підтримай дитину – підтримай майбутнє»

 Мета:

Сприяти підвищенню професійної майстерності педагогів дошкільної освіти шляхом формування глибокого усвідомлення ролі підтримки у розвитку особистості дитини. Через інтерактивні форми роботи забезпечити:

розвиток вміння бачити індивідуальні потреби кожної дитини;

оволодіння практичними навичками створення підтримувального середовища в групі;

опанування сучасних ігрових та терапевтичних методів, що сприяють емоційній стабільності та творчому розвитку малюків;

усвідомлення значення педагогічної підтримки як чинника формування впевненості, самостійності та позитивного ставлення до світу.


 Завдання квесту:

Поглибити знання педагогів про психологічні особливості дошкільнят та роль підтримки у їхньому розвитку.

Ознайомити з методами створення безпечного, емоційно комфортного середовища в ЗДО.

Відпрацювати практичні навички застосування ігрових та творчих методів підтримки.

Сприяти розвитку комунікативної та командної взаємодії педагогів.

Виховувати у педагогів готовність до партнерської співпраці з батьками у підтримці дітей.

Матеріали:

Картки із завданнями (яскраві, з малюнками).

Іграшки, пазли, картинки з емоціями.

Маркери, папір, стікери.

Ляльки або фігурки для рольових ігор.

Сертифікати для учасників.

Хід квесту 

Станція 1: «Відгадай емоцію»

Мета: навчитися визначати емоційний стан малюків.
Завдання:

Командам роздаються картки з малюнками дітей, що виражають різні емоції (радість, сум, страх, гнів, цікавість).

Потрібно:

    1. Визначити емоцію.
    2. Запропонувати ігровий спосіб допомогти дитині впоратися з цією емоцією (наприклад, заспокоїти гру з піском, підняти настрій танцем).

Станція 2: «Склади історію»

Мета: розвивати творче мислення і навички підтримки в ситуації труднощів.
Завдання:

Учасникам дають набір картинок із зображеннями сюжетів (дитина загубила іграшку, посварилася з другом, боїться темряви).

Потрібно скласти коротку історію і показати, як педагог може допомогти вирішити ситуацію.

Презентація історії (1–2 хв).

Станція 3: «Чарівний плакат підтримки»

Мета: створити символічний інструмент підтримки дітей.
Завдання:

На плакаті команда малює «Дерево підтримки», де:

коріння – це цінності педагога (любов, терпіння, розуміння);

стовбур – методи підтримки (ігри, похвала, спільні заняття);

крона – результати (щаслива дитина, розвиток, довіра).

Станція 4: «Гра як засіб підтримки»

Мета: показати, як гра допомагає у розвитку та підтримці дітей.
Завдання:

Командам пропонується обрати ігровий метод (пальчикова гра, музична хвилинка, арт-терапія, казкотерапія).

Необхідно придумати міні-гра (2–3 хв) для підтримки дітей у певній ситуації (страх, сум, агресія).

Представити іншим командам.

 Фінал

Обговорення отриманого досвіду.

Поради педагогів один одному.

Очікувані результати:

Після проходження квесту педагоги:

Когнітивна компетентність: усвідомлюють значення педагогічної підтримки для розвитку дошкільника та знають сучасні підходи до її реалізації.

Практична компетентність: володіють методами роботи з емоційними станами дітей, знають ігрові технології для підтримки.

Соціальна компетентність: вміють налагоджувати ефективну взаємодію з колегами, дітьми та батьками.

Рефлексивна компетентність: здатні аналізувати власні педагогічні дії, робити висновки та вдосконалювати свою практику.

Мотиваційна компетентність: отримують стимул впроваджувати нові методи та розвивати підтримувальні практики у роботі з дітьми.

Коментарі

Популярні публікації