Квест «Квест світла» (проведення в укритті)
Квест «Квест світла» (проведення в укритті)
Загальна ідея:
Цей квест створений для підтримки позитивного настрою, формування почуття безпеки, єдності та розвитку уваги у дітей під час перебування в укритті. Через прості, інтерактивні завдання діти отримують символічне «світло» – джерело радості, підтримки та віри у майбутнє.
Мета квесту:
Підвищити психологічний комфорт дітей під час перебування в укритті.
Формувати у дітей відчуття спокою, безпеки та підтримки в складних обставинах.
Розвивати увагу, креативність, навички командної роботи та комунікації.
Виховувати почуття співпраці, доброти і взаємодопомоги.
Активізувати уяву дітей через символіку світла як надії і позитиву.
Очікувані результати:
Діти знизять рівень тривоги, отримають позитивний емоційний заряд.
Розвинуть навички концентрації уваги та спільного виконання завдань.
Закріплять знання про важливість дружби, підтримки один одного.
Усвідомлять символічне значення світла як метафори майбутнього і добра.
Відчути єдність із однолітками та дорослими у безпечній атмосфері.
Матеріали:
Ліхтарики (прикладно — 1 на кожну дитину або на команду).
Картки із завданнями (папір із простими завданнями чи підказками).
Символічні «промені світла» — кольорові смужки паперу або стрічки.
Плакат або дошка із малюнком сонця, світла.
Музика спокійна, приємна для фону (за бажанням).
Невеликі призи — наклейки, сердечка, зірочки тощо.
Хід квесту:
1.Вступ
Педагог збирає дітей у коло, вітається.
Розповідає просту історію: «Сьогодні ми разом будемо шукати світло — тепло і радість, які живуть у кожному з нас і допомагають нам бути сильними».
Пояснює, що світло — це символ надії, добра і підтримки.
Кожна дитина отримує ліхтарик або символічний «промінь світла».
Завдання 1: «Знайди свій промінь»
Педагог розкладає кольорові стрічки або смужки по укриттю (можна сховати).
Діти мають знайти «свій» промінь світла.
Після знаходження — кожен розповідає, як він бачить світло: що це для нього, чому воно потрібне.
Завдання 2: «Світло дружби»
Діти об’єднуються в пари або маленькі групи.
Кожна команда отримує завдання: разом побудувати «ланцюг світла» — ланцюжок із стрічок або взятися за руки.
Пояснюється, що дружба — це світло, яке допомагає нам підтримувати одне одного.
Проводиться невелика вправа на довіру: наприклад, «проведи друга з закритими очима» (в укритті це робиться обережно).
Завдання 3: «Світло добрих справ»
Педагог пропонує дітям подумати, які добрі справи вони можуть зробити для друзів або близьких.
Кожна дитина озвучує свою ідею, педагог записує.
Потім діти символічно «запалюють» світло — на плакаті прикріплюють свої «промені» або наклейки, які означають добрі справи.
Завершення квесту
Педагог підсумовує, що світло є завжди з нами, коли ми підтримуємо один одного.
Вручення маленьких призів чи символічних нагород.
Коротка релаксація під спокійну музику з уявою, що світло зігріває кожно
Коментарі
Дописати коментар